Klageadgang
Oplysninger om klagemuligheder
Du er altid velkommen til at kontakte CPH, hvis du vil klage over en ydelse, som du har købt hos CPH. Du kan finde kontaktoplysningerne på din ordrebekræftelse samt i handelsbetingelserne.
Kan du ikke nå til enighed med CPH, kan du som forbruger indgive en klage til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg, via Klageportalen for Nævnenes Hus, som du finder her
Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive CPH´s e-mail adresse kundeservice@cph.dk, som oplyst i ordrebekræftelsen.
Såfremt der ikke kan nås en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Du kan indgive en onlineklage hos Forbrugerklagenævnet via Klageportalen for Nævnenes Hus, som du finder her.