Den bedste del af rejsen

Opdateret 9. december, 2020

I Københavns Lufthavne sætter vi altid de rejsende i centrum og vores klare mål er at give alle passagerer den bedste oplevelse.

 

Vi arbejder vi for, at de rejsende altid skal have en følelse af at bevæge sig let og ubesværet gennem vores terminaler. At deres behov og ønsker ikke blot bliver mødt, men at de bliver oversteget. Hele passagerrejsen skal være fyldt af rejseglæde fra de møder os elektronisk, ankommer med bil eller anden transport, går gennem Security, shopper i butikkerne og går ombord på flyet. 

 

Vi lykkes kun, hvis vi gør os umage og arbejder sammen. Lufthavnsoplevelsen er en kæde af øjeblikke fra ankomst til take off. Dét der binder kæden af rejseøjeblikke sammen, er vores fælles indsats for at levere enestående service i alle led. Fra flylederen i trafiktårnet til rengøringsassistenten i shopping-området og vagtfunktionæren i Security. Alle vores medarbejdere har en afgørende rolle.

 

Som Nordens største lufthavn er Københavns Lufthavn danskernes dør til resten af verden. Det er her vi byder velkommen og tager afsked. Det er derfor vigtigt, at vi er den gæstfrie vært, som tager os af de rejsende og vores samarbejdspartnere.

 

I mere end 90 år har vi arbejdet for at skabe en lufthavn i verdensklasse og vores medarbejdere arbejder hver dag ud fra vores værdier om stolthed, partnerskab, respekt og gæstfrihed for at skabe rejseglæde for alle, der besøger os.

 

Sammen sikrer vi, at de rejsende oplevelser deres vej gennem Københavns Lufthavn som den bedste del af rejsen mod deres destination. Sammen får vi de rejsende til at ønske, at de kunne blive lidt længere.