- Kundeservice
-
Parkering
Parkering
Få svar på dine spørgsmål om parkering i Københavns Lufthavn
Her kan du få vist, ændret eller annulleret din parkeringsreservation såfremt du har bestilt din parkering inden for de sidste 14 dage, eller hvis du har tilvalgt en refunderingsgaranti.
Har du brug for at printe din kvittering fra din seneste parkering i Københavns Lufthavn, så skal du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen her, hvorefter du vil få tilsendt din kvittering.
Her kan du læse vores salgs- og leveringsbetingelser for online reservation af parkering i Københavns Lufthavn
Her kan du læse vores salgs- og leveringsbetingelser for SteamRex ApS
Ud over at klage direkte til Københavns Lufthavns Kundeservice, har du også andre klagemuligheder. Læs om dem her.
Her kan du læse vores betingelser for refunderingsgaranti
Har du brug for mere hjælp, spørgsmål, kommentarer eller lignende, er du velkommen til at kontakte kundeservice via. vores kontaktformular.
Læs mere om din fortrydelsesret
Københavns Lufthavn tilbyder flere former for handicapparkering til rejsende med invalideskilt.