Klager over oplevelser i Lufthavnen

Københavns Lufthavn har en ambitiøs servicestrategi, der betyder, at vi arbejder intenst og fokuseret på at vedligeholde og styrke serviceoplevelsen for alle vores kunder i lufthavnen, og i særdeleshed passagererne.

Skulle du imidlertid have haft en uheldig oplevelse i forbindelse med din rejse fra Københavns Lufthavn, har du mulighed for at indgive en klage ved at kontakte Københavns Lufthavns Kundeservice på telefon +45 32 31 32 31, eller denne kontaktformular:

  Gå til formular

 

Sikkerhedskontrollen (Security)

Hvis din klage drejer sig om en oplevelse i Sikkerhedskontrollen, og du har modtaget et kontaktkort af Security personalet, beder vi dig udfylde alle oplysningerne fra kontaktkortet i denne kontaktformular.

  Gå til formular

Vælg kategorien ”Klage” og beskriv oplevelsen/hændelsen med så mange detaljer som muligt.

Du kan også indgive en klage, selv om du ikke gjorde opmærksom på hændelsen, da du passerede Sikkerhedskontrollen – du skal blot kontakte Kundeservice via telefon eller kontaktformular, som beskrevet ovenfor, med en udførlig beskrivelse af hændelsen.

Ved skriftlig henvendelse via e-mail og/eller online kontaktformular til vores Kundeservice, vil du få et skriftligt svar indenfor 3 dage.

Vi gør dog opmærksom på, at visse sager kan kræve længere behandlingstid, hvis sagsbehandlingen fx indebærer at gennemse videooptagelser af hændelsen.